Thursday 26 May 2022

Weekend Yoga

Dear Everyone!

I wanted to write sooner, but the tragic news from the U.S. took some
wind out of my sails.  Systemic problems can do that to us. I hope you
are well.  My practice and lifestyle here is a very sane one to say the
least.   I got feedback that some of you are interested in the Saturday
class online with me at 10am, that sometimes you can join.  Please let
me know if you would like the class this Saturday? Also Caroline is
kindly giving the community classes each Sunday until the end of June. 
We can reassess what is happening with all the summer travel after
that.  I would love to show you a little part of the island!

I put the notice on the website.  Saturday classes online and Sunday at
11 with Caroline.

See you soon!  Namaste kala,

Michelle


Chers tous,

Je voulais vous écrire plus tôt, mais les nouvelles tragiques en
provenance des États-Unis m'ont coupé l'herbe sous le pied.  Les
problèmes systémiques peuvent nous faire ça.  J'espère que vous allez
bien.  Ma pratique et mon style de vie ici sont très sains, c'est le
moins que l'on puisse dire.   J'ai eu des échos que certains d'entre
vous sont intéressés par la classe en ligne du samedi avec moi à 10h,
que vous pouvez parfois rejoindre.  S'il vous plaît laissez-moi savoir
si vous souhaitez le cours de ce samedi ? De plus, Caroline a la
gentillesse de donner les cours communautaires chaque dimanche jusqu'à
la fin du mois de juin. Après cela, nous pourrons réévaluer ce qui se
passe avec tous les voyages de l'été.

J'ai mis l'avis sur le site web.  Cours du samedi en ligne et dimanche à
11 heures avec Caroline.


 J'aimerais vous montrer une petite partie de l'île !


--
Michelle Jacobi
Certified International Assoc. of Yoga Therapists
C-IAYT ERYT-500
Centre de Yoga du Marais
72 rue du Vertbois
75003 Paris, France
0033 (0)6.31.91.82.12


--
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
https://www.avast.com/antivirus

No comments: