Wednesday 14 December 2022

December news, bon fin d'année 2022

Hello Everyone, I hope this finds you warm  and well! 

All of you near and far I am sending you my warmest wishes as we put this year gently behind us, and take a deep winter's holiday rest.  I will teach these weeks on Mondays and Saturdays, the full schedule from Jan 5, 2023.  http://www.yogamarais.com/michelles-schedule/

I have moved the Tuesday morning class to Tuesday lunchtime class at 12h30-13h30.  Workshop dates will be posted soon as well for all of you who would like some weekend workshops appropriate for these cool winter months:  how to stay healthy, boost our immune systems, manage depression and anxiety in these days of much less light. 

There is a wonderful online course for Sanskrit for beginner's offered by my friend Ram Vakkalanka.  If we have three more we can meet online from India on Wednesday evenings for 4 weeks.  Start date is flexible.  I thought that would be fun.  He will come to Yoga Marais in June for a Sunday workshop.  I will write you regularly about all the offerings.

Thank you for being there and here, for staying in touch with me during my long pause, I look forward to spending 2023 with you.  Bonne fin d'année!  

Yoga Marais is here for 21 years and counting!  Namaste Michelle


Bonjour à tous, j'espère que vous vous portez bien !

Vous tous, proches ou lointains, je vous envoie mes vœux les plus chaleureux alors que nous mettons cette année doucement derrière nous, et prenons un profond repos de vacances d'hiver.  J'enseignerai ces semaines les lundis et samedis, l'horaire complet à partir du 5 janvier 2023. http://www.yogamarais.com/michelles-schedule/

J'ai déplacé le cours du mardi matin au cours du mardi midi à 12h30-13h30.  Les dates des ateliers seront bientôt publiées pour tous ceux d'entre vous qui souhaitent des ateliers de week-end adaptés à ces mois d'hiver frais : comment rester en bonne santé, renforcer notre système immunitaire, gérer la dépression et l'anxiété en ces jours où la lumière est beaucoup plus faible.

Il existe un merveilleux cours en ligne de sanskrit pour débutants proposé par mon ami Ram Vakkalanka.  Si nous sommes trois de plus, nous pouvons nous rencontrer en ligne depuis l'Inde les mercredis soirs pendant 4 semaines.  La date de début est flexible.  J'ai pensé que ce serait amusant.  Il viendra à Yoga Marais en juin pour un atelier le dimanche.  Je vous écrirai régulièrement sur toutes les offres.

Merci d'avoir été là et ici, d'être resté en contact avec moi pendant ma longue pause et je me réjouis de passer 2023 avec vous.  Bonne fin d'année !  

Yoga Marais est là depuis 21 ans et ça continue !  Namaste Michelle


No comments: