Friday 1 April 2022

April News

It's poisson d'Avril!

Mais ici la vérité.  Je pars demain.

Je vous laisse les adresses e-mail des uns et des autres afin que Caroline Dupuy les ait.  Caroline aimerait donner de temps en temps quelques cours communautaires le dimanche au centre et elle vous contactera tous à ce sujet.  Le centre respirera pendant mon absence et je suis sûre que vous y passerez de merveilleux moments.  Je resterai bien sûr en contact avec vous et vous garderai dans mes pensées, comme toujours.

En attendant d'autres nouvelles de Grèce, à l'aventure et à la joie de vivre !
Namaste,
Michelle

I am leaving you with each other's email addresses so that Caroline Dupuy has them.  Caroline would like to occasionally give some community classes on Sundays at the center and she will be in touch with you all about that.  The Center will be breathing while I am gone and you will have some wonderful time there I am sure.  I will of course keep in touch with you and keep you in my thoughts, like always.

Until more from Greece, here's to adventure and embracing all of it!
Namaste,
Michelle

Michelle Jacobi
BFA, ERYT-500, C-IAYT

Centre de Yoga du Marais
72, rue du Vertbois
75003 Paris
0033 (0)1 42 74 24 92
0033 (0)6 31 91 92 12














No comments: