Thursday 24 September 2020

Re: La rentrée 2020

Dear Michelle, 

I hope that your heart is well, and I feel grateful for receiving your emails. 
Wasn't aware about the sad way your dad transitioned from here. I'm sorry to read. 

I can feel you had a good Summer close to loved ones, and Nature. Thanks for sharing cuz it's inspiring. 

Has been challenging times, no hesitation. I'm finally back to Paris after more than 5 months stranded Uruguay — which brought so many lessons, and balance. 

I have to say that I really look forward to joining your classes at the center, and I absolutely understand the measures you're taking now. So I'll patiently wait until it's safe to meet in person again, and to deep dive into this journey trusting your guidance. 

Big virtual hug! With much warmth, 

Florencia

On Aug 27, 2020, at 9:18 PM, Michelle Jacobi <yoga@yogamarais.com> wrote:

Chers amis,
J'espère que mon petit mot vous trouverez en bonne santé et que vous avez pu profiter de quelques jours cet été dans la nature, sans soucis et sans souci pendant ce temps surréal.  Il est tellement important en cette période que nous prenions bien soin de notre santé mentale.  Beaucoup d'entre vous savent que j'ai passé l'été en Allemagne et que j'ai profité de ce temps pour passer avec ma mère qui vit là-bas.  Après le décès de mon père en avril, seul en Australie, sans personne pour le rejoindre, il était plus important que jamais pour moi d'utiliser ce temps que nous avons à notre disposition de manière judicieuse.  J'ai apprécié de vous voir dans les classes de Zoom/Skype, et c'est ainsi que je souhaite continuer à vous guider pendant un peu plus de temps.  Ma priorité est votre sécurité à tous.  Rien n'est plus important que cela.
 
Je vais continuer le programme que j'ai établi pour l'été.  J'ai aimé ces cours et ces horaires.  J'ajoute un cours de base pour débutants pour les nouveaux étudiants en yoga qui
comprend des informations utiles sur l'anatomie, qui sont idéales pour les débutants afin de pratiquer en toute sécurité.
 
Lundi 18h30-19h45 Hatha Doux
Mardi 8-9h15 Le matin, lève-vous et partez !
Mardi 18h30-19h45 Yoga pour débutants
Mercredi 18h30-19h45 Hatha II (pas de cours le 9 septembre)
Jeudi 8-9h15 Le yoga tôt le matin, levez-vous et partez !
Jeudi 18h30-19h45 Hatha II/III
Vendredi 12h00-13h15 Tous les niveaux
 
Je continuerai à rendre les cours conviviaux en vidéo, avec des informations utiles, des idées pour se soigner et l'utilisation d'accessoires.  Comment faire vos propres ajustements sur votre propre corps, etc.
 
Comment payer.
Il est recommandé d'utiliser des cartes de cours.
La carte de 10 cours coûte 150 euros. La carte est valable pendant 6 mois.
 
Lorsque le moment sera venu de passer au studio, ces cours seront pour les détenteurs de la carte, s'il vous plaît. Au cas par cas, je peux aussi vous voir en privé au studio pendant cette période pour une session qui répond à vos besoins.  Nous devons porter des masques.
 
 
J'ai eu une belle pause, ma pratique me maintient en paix et c'est ce que je vous souhaite.
Namaste,
Michelle
 
Dear Friends,
I hope this finds you in good health and that you were able to enjoy some days this summer in Nature feeling free from cares and worry for a while.  It is so important in this time that we take good care of our mental health.  Many of you know I spent the summer in Germany utilizing this time to spend with my mom who lives there.  After my dad passed away in April, alone in Australia with no one able to come to him, it was ever more important to me to use this time we have wisely.  I have enjoyed seeing you on the Zoom/Skype classes, and it is this way that I wish to continue guiding you for a bit more time.  My priority is all of yours safety.  Nothing is more important than that.
 
I will continue the schedule I made for the summer for you.  I liked these classes and times.  I am adding a Basic Beginner's class for new students to yoga which
includes useful information about the anatomy that is great for beginner's to practice safely.
 
Mondays 18h30-19h45 Hatha Doux
Tuesdays 8-9h15 Early morning get up and go!
Tuesdays 18h30-19h45  Yoga for beginners
Wednesdays 18h30-19h45  Hatha II  (no class on Sept 9)
Thursdays 8-9h15 Early morning yoga get up and go!
Thursdays 18h30-19h45  Hatha II/III
Fridays 12h00-13h15  All levels
 
I will continue to make the classes video friendly with useful information, ideas for self-care and using props.  How to make your own adjustments on your own body, etc.
 
How to pay.
Class cards are recommended.
10-class card is 150  The card is good for 6 months.
 
When the time comes that we can transition to the studio, these classes will be for card holders, please. On a case by case basis, I can also see you privately at the studio during this time for a session that meets your needs.  We must wear masks.
 
 
I had a beautiful break, my practice keeps me at peace and this what I wish for you.
Namaste,
Michelle
 
 
Michelle Jacobi   C-IAYT, ERYT-500
Centre de Yoga du Marais
72 rue du Vertbois
75003 Paris France
0033 (0)6 31 91 92 12
 
 

Virus-free. www.avast.com

No comments: