Wednesday 4 January 2012

January schedule

Hello Everyone!
The staff is back and all my classes are covered while I am in Africa.  I won't be on emails for a while, but if you have any questions or would like to reserve for specific classes, please contact Caroline Dupuy during my absence at:
cdupuy01@gmail.com

The schedule on the blog is up to date and the website will be up and running soon.


My dates away:  January 8- February 5.

A joyful and peaceful New Year to you All!
Namaste,
Michelle


Bonjour à toutes et à tous !

Tous mes cours seront assurés pendant mon séjour en Afrique. Je ne pourrais pas consulter mes emails pendant cette période, aussi pour toute question ou pour réserver des cours en particulier, prenez contact avec Caroline Dupuy : cdupuy01@gmail.com

Le programme des cours est à jour sur le blog, et le site sera à nouveau fonctionnel très prochainement.

Pour rappel je serai absente du 8 janvier au 5 février.

Je vous souhaite une nouvelle année de joie et de paix à vous tous!
Namaste,
Michelle

No comments: