Tuesday 6 September 2016

La Bonne Rentrée

Dear Everyone,
Looking at the calendar and year I realize I have written 15 Welcome Back to School, Welcome to the Fall newsletters.
This means the babies back then are 15 years old.  I’m not, but I feel the same.  My exuberance for this time of year stays the
same and I look forward to welcoming you back to the Center.

I hope this finds you fulfilled and replenished having a summer break and your memories are good company.  I feel blessed and
fortunate to have had such an amazing summer in beautiful places with beautiful people in my life.

The news it's all here on the website and some new fun pictures to look at also on the blog.  www.yogamarais.com

To nourish body and soul this month’s mediation will be cleverly catered by Lionel who has created some real taste bursting vegan dishes.
When:  Sunday September 25, 19h00, meditation.  We dine at 20h00.
Where:  Centre de Yoga du Marais and we continue monthly meditations at the end of each month.

Don’t forget to check the dates of The Raja Workshops and let me know if you are attending.

Wishing all of us a bright beautiful, peaceful year ahead.   



Namaste,
Michelle


En regardant derrière moi, je réalise que j’ai maintenant rédigé 15 newsletters de rentrée, et 15 newsletter d’automne. Ce qui signifie que les bébés de l’époque sont maintenant agés de 15 ans. Si je ne suis plus une adolescente, j’en ai toutefois gardé l’esprit. Mon exubérance pour la période de la rentrée reste intacte et j’ai hâte de vous retrouver au centre du yoga.

J’espère que cet air vous trouve requinqués et que les bons souvenirs de l’été vous sont de bons soutiens. Je me sens heureuse et chanceuse après l’été que j’ai pu passer, entourée de gens merveilleux. 
vous retrouverez des photos postées sur le site, ainsi que sur le blog.  www.yogamarais.com





Pour nourrir le corps et l’esprit, la méditation de ce mois-ci sera accompagnée par de très bons petits plats véganes spécialement préparés par Lionel.  

La date : Dimanche 25 septembre. Médiation à 19 heures, repas à 20 heures.
Le lieu : Au Centre de Yoga du Marais, et rendez-vous chaque mois pour les méditations.

N’oubliez-pas les ateliers de Raja Workshop, et dites-moi si vous comptez participer.

Je vous souhaite à tous une riche, brillante, et paisible année.

Namaste,
Michelle

No comments: